יום רביעי, 25 בינואר 2012

אתם לא יודעים כמה אני מעריכה אותכם, וכמה אני מודה לכם שנפגשנו...

חברים וחברות, יקרים ויקרות,

שלום. ביום שני שעבר השתתפתי במסיבה במכללת המרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה, בכיתה שלנו, של מגמת תקשוב ולמידה. השותפים שהשתתפו במסיבה זו, ד"ר הגילה קורץ, פרופ' מיקי רונן, וכל החברים שלי במגמת תקשוב ולמידה. המסיבה הייתה מאוד מדהימה ומקסימה, אחת מהחברות שלי בכיתה רקדה בצורה מעולה ומדהימה, וכולם אהבו את זה, ותודה מאוד שלה אשר עשתה לנו אבירה מאוד יפה... גם אחד מהחברים הערביים נגן בכינור מול כל הסטודנטים, היה מדהים... כל אחד מהחברים הביא אכילה נפלא... עוגיות, סלטים, נשנשים, סמפוסקים... טעיייים... וכו...

היה מדהים, מקסים, מסיבה לסיום סמסטר ד' וגם לסיום תואר שני בתקשוב ולמידה....

לא ידעתי איך זה עבר, הכל עבר במהירות...  נפגשתי באנשים וחברים מאוד מדהימים, אהבתי אותם, הייתי מרגישה שיש לי בית אחר רק ביום שני אני הולכת ומבקרת אותו... עם משפחה אחרת... אחים ואחות שונים... למטרה משמעותית... אתם לא יודעים כמה אני מעריכה אותם, וכמה אני מודה לכם שנפגשנו...

עכשיו אין מה לדבר, כי בימים אלה אני לומדת לבחינה, ועוד חודש בערך אסיים הכל, אנשאללה, ואחר כך, ובעזרת השם, אקבל את התעודה שלי ה- MA. אני מאוד מתרגשת כי הימים המדהימים אלו שעברתי בה עומדת לסיום, נהניתי בה, למדה אותי הרבה דברים... אבל, הנה בא לי רעיון חדש, אני חושבת על השתלמות לתואר שני גם בניהול... מה דעתכם חברים...? אולי זה יעזור לי כי אין צורך לעבור עוד פעם בקורסים של החינוך, אז נשאר לי קורסים של הניהול... J
כמה תמונות של המסיבה:






תודה לכולם, ובהצלחה בכל הלב.... ביי מכאן עד הפוסט הבא...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה