יום שלישי, 28 בפברואר 2012

סוף זה התחלה למשהו חדש ומעניין... סיכום...


בהצלחה בבלוג שלי. אני מקווה שאוכל להמשיך להתמלא דרכו בידע שיסייע לי ולכם הן ברמות שונות אישיות ומקצועיות...

נהניתי מהידע הרב שלכם...
למדתי ממכם המון...

לד"ר גילה... תודה על היותך מי שאת. אישה גדולה, עם לב ענק.

לכל חברי קבוצת התקשוב ולכל המרצים...

אתם לא יודעים כמה אני מעריכה אותכם,

וכמה אני מודה לכם שנפגשנו.


בכתיבת הפוסט האחרון הזה התבלבלתי מה לכתוב, איך להתחיל, כתבתי, מחקתי, שניתי, עדכנתי... ובסוף החלטתי לכתוב את השורות האלה שלפניכם...

קודם כול ללחוץ על מקש ה- Enter משום שמקש ה- Escap ליובילנו לדרך ללא מוצא... החלופות הן להיות... או לחדול... (מילים של המנחה ד"ר גילה קורץ... כך למדה אותנו...).

בתחילת הבלוג שלי הייתי יודעת שבלוג הוא "יומן רשת", אבל לא ידעתי מה לאסוף בו, מה לכתוב בו, על איזו נושאים לדבר, איך לעצב אותו, איך לשתף אחרים בבלוג שלי... אבל הבנתי שהבלוג צריך לכלול נושאים לימודיים מקצועיים...

התחלתי לכתוב פוסטים, לפחות פוסט אחד בשבוע והייתי לפעמים מעתיקה ממקורות שונות מהרשת, אבל בסיום סמסטר ב' הבנתי שאני חייבת לכתוב רק במילים שלי... התחלתי לכוון עצמי לדרך הנכונה והשתדלתי הרבה לעשות את זה, וכן היו התוצאות טובות, אבל בסמסטר האחרון הזה אהבתי מאוד לכתוב בבלוג שלי, לפעמיים הייתי מוסיפה 2-3 פוסטים בשבוע, ושניתי את העיצוב של הבלוג שלי כמה פעמים, שלבתי והוספתי תמונות וסרטונים...

ניהלתי את הבלוג שלי בכיף, אהבתי את זה, נהניתי מאוד מפתיחת הבלוג שלי... הוספתי לידע שלי דבר מאוד חשוב בשבילי, כי הבלוג עזר לי לסדר כמה דברים בלימודים ובחיים היום יומיים שלי ובעבודתי...

בבלוג שלי השתדלתי ובחרתי לכתוב רק דברים של המאה ה- 21, על נושאים שמדברים יותר על התקשוב, המחשב, טכנולוגיות ידע וכו'... הייתי לפעמים רבים בוחרת בנושאי הלימודים בתואר גם מאמרים ותוכנות שלמדנו בתואר זה...

כמורה, אהבתי לשלב נושא הבלוג בלימודים, מבחינה אחת, בלוג שאוסף נושאים לימודיים לתלמידים אשר באמצעותו יוכלו לכנס לחומר עזר, למבחנים ולהעשרה גם הורים... ומבחינה שינית לפתיח בלוג כיתתי אבל אני המנהלת לאסוף בו כל עבודות התלמידים והמשימות שלהם. מבחינה אחרת, לתת לתלמידים ללמוד איך לפתוח בלוג, אשר יפתח כל תלמיד (לא חובה) בלוג שלו שמכיל רק חומר נלמד ולא דברים אחרים, או לתת לכל קבוצת תלמידים לפתיח בלוג בנושא מסוים כדי שיהיה להם מאגר של חומר עזר ובכך ילמדו לעבוד בצוות ובשיתופיות... שיתוף פעולה...

עוד פעם חוזרת, אהבתי את זה, אני מורת מתמטיקה ומדעי המחשב, בהתחלת עבודתי הייתי כל הזמן מקושרת בתחום המתמטיקה, ובא הזמן כדי לשנות הכוון לחיים לסביבות מתוקשבות ממוחשבות, לדמות מתוקשבת, בעלת טכנולוגיות ידע, לחיים יותר מסודרים, עמוקים, משולבים, ברורים, אינטראקטיביים, חשופים....

בסוף פוסט זה, מודה לכל מי שעזר לי בפתיחת בלוג זה, ובלימודים, וברושם ד"ר גילה קורץ, גברת נעמי פורת, כל המרצים, חברי קבוצת התקשוב, המשפחה וההורים שלי.... תודה לכם, בהצלחה לכולם... תמיד תלחצו על מקש ה- Enter במקום ה- Escap...

סיום תואר שני זה אומר שעליתם דרגה ונפתחה דלת חדשה... לא לסגור דלת זה.... תתחדשו .... ברכות ממני... קדימה והלאה...
שלום לכולם, ולקוראים... מאוד שמחתי בתגובות שלכם... תמשיכו לנסות... ותודה רבה....
מאת, אסמא חאג יחיא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה